Thursday, January 20, 2011

燕屋温度,光线,壁虎,蝙蝠问题 Bird house temperature, light, geckos, bats issues

     Through a friend introduced me to bird house owner, the owner asked: Can you help us to see my bird house to the point? I say: of course no problem to arrange a time bar.
I went to Yan found outside the first question, the ventilation tube is not enough.  Into the first floor and second floor, bird house feel bad in the part of the corner is also Yan, but the owner told me that only in this part of the corner where the has been no increase. To the third floor of my sweat to the problem emerged.  Temperature, light, lizards, bats, I propose to reconcile the owner is the temperature to 28 degrees below the walls of each vice location of each foot plus a ventilation tube, the geckos and bats after the spray solution I made AROMA. As not to affect the first and second floor of the swallow, I suggest look at the situation a month after the owner to correct the light. After a month and I saw the owner and then into the bird house has been improved. Light the problem corrected and then to share, thank you       


过朋友介绍我认识了一位燕屋屋主,屋主问: 可不可以帮忙看看我的燕屋给点意见? 我答: 当然没问题,安排时间吧。
我去到燕屋外就发现第一个问题了,通风管不够。进去燕屋第一楼和二楼感觉还好在一部分角落也有燕了,但是屋主告诉我只有在这部分角落吧了一直没增加。
到了第三楼我的汗水来了问题也出现了。温度,光线,壁虎,蝙蝠
我建议屋主现把温度调和到28度以下每个副墙壁每一尺的位置加一个通风管,把壁虎和蝙蝠解决后再喷本人制造的AROMA。
因为不要影响一楼和二楼的燕子,我建议屋主一个月看情况后才把光线改正。

一个月过了,我和屋主再进燕屋看见有改善了。

光线问题改正了再和大家分享,谢谢

  









                                          


如果你的燕屋面对问题,不妨打个电话给我。我会尽量协助你。
Interested please send email or call to
Email : acalexangcl@gmail.com
H/P   : 019-873 4165







养燕心法


养燕业只有成功没有失败,燕屋只有错误没有失败,希望这句话能够让大家提升自己的信心

当你有了本身第一间的燕屋,你的养燕业就开始第一步了,

当在第一步的开始我们就要把心情安静下来,要有耐心而不要有个心急的习惯,

当燕屋有成长有成绩了就要用心照顾好,

当燕屋如果没成长又没成绩就要把错误找出改正好,

不要让一些错误而认为自己是失败的。